Digital Marketing ‍| ඩිජිටල් අලෙවිකරණය

Digital Marketing ‍| ඩිජිටල් අලෙවිකරණය

අලෙවිකරණ ක්ෂේත්‍රය පිළිබඳ ව පසුගිය වසර කිහිපය දෙස ආපසු හැරී බලන විට එය විශාල පරිවර්තනයකට ලක් වෙමින් පවතින බව පැහැදිලිව දක්නට ලැබේ. විශේෂයෙන් අලෙවි කරුවා සහ පාරිභෝගිකයා යන දෙදෙනා ම ඩිජිටල් ක්‍රියාවලියකට ශීඝ්‍රයෙන් නැඹුරු වෙමින් පවතී. මේ නිසා පාරිභෝගිකයා මිල දී ගැනීමේ තීරණ ගන්නා ආකාරයේ පැහැදිලි පරිවර්තනයක් සිදුවී ඇත. මේ පරිවර්තනයත් සමඟ නූතන වෙළඳපළ සමඟ ගනුදෙනු කිරීමට බලාපොරොත්තුවන ඕනෑම ව්‍යාපාරයක් සඳහා ඩිජිටල් අලෙවිකරණය අත්‍යාවශ්‍ය සාධකයක් බවට පත්ව ඇත. ග්‍රාමීය වශයෙන් ගොඩනැගෙන ව්‍යාපාරිකයාට මෙය එක් අතකින් අභියෝගයක් සේම තවත් අතකින් බලන විට ගමෙන් නගරයෙන් මෙන්ම ජාත්‍යන්තරයට යා හැකි සුවිශේෂ අවස්ථාවන්ද නිර්මාණය කර ඇත. ඒ නිසාම ඩිජිටල් අලෙවිකරණය යනු කුමක් ද? එය ක්‍රියාත්මක වන ආකාරය කෙසේ ද යන්න දැන ගැනීම ඉතා වැදගත් වේ.

What is Digital Marketing | ඩිජිටල් අලෙවිකරණය යනු කුමක්ද?

ඩිජිටල් අලෙවිකරණය යනු අන්තර්ජාලය හරහා සහ වෙනත් ඩිජිටල් නාලිකා හරහා වෙළඳ නාම සහ නිෂ්පාදන ප්‍රවර්ධනය කිරීමේ ක්‍රමයකි. බොහෝ ව්‍යාපාර ඔවුන් ළඟා වීමට උත්සාහ කරන නිශ්චිත පාරිභෝගික ප්‍රේක්ෂක පිරිසක් සිටින අතර,ඩිජිටල් අලෙවිකරණය භාවිතා කරන්නේ එකි අරමුණු කරගත් පිරිස අතරට අන්තර්ජාලය සහ වෙනත් ඩිජිටල් මාර්ග හරහා ළඟා වීමට  උපකාර කිරීමයි.

නවීන ව්‍යාපාර සඳහා ඩිජිටල් අලෙවිකරණය ඉතා වැදගත් වන්නේ වර්තමාන පාරිභෝගිකයා මිලදී ගැනීමේ තීරණ ගන්නා ආකාරය සම්බන්ධයෙන් අන්තර්ජාලය වැදගත් කාර්යභාරයක් ඉටු කරන බැවිනි. වර්තමාන පාරිභෝගිකයා භාණ්ඩ හා සේවා ස්ථානයක සැරිසැරීම සහ නිෂ්පාදන පිළිබඳ වැඩි විස්තර විකුණුම් සහකරුවන්ගෙන් ඒ පිළිබඳ විමසමින් ඒවා මිල දී ගැනීමේ කාලය ගෙවී ගොස් ඇත. පාරිභෝගිකයින් ඔවුන්ගේ අවසාන මිල දී ගැනීම සඳහා භෞතික ස්ථානයට ගියත්, දැනුවත් වීම හා මිල දී ගැනීමට තීරණයක් ගැනීමට අවශ්‍ය තොරතුරු ලබා ගැනීමට අන්තර්ජාලය භාවිතා කරයි.

ව්‍යාපාරිකයින්ට ඩිජිටල් අලෙවිකරණය ක්‍රියාත්මක වන ආකාරය අවබෝධ කර ගැනීම ඉතා  වැදගත් වන අතර   එමගින් ඔවුන්ගේ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ක්‍රියාවලිය පිළිබඳ ව වඩා හොඳ තීරණ ගත හැකිය. මේ සඳහා ඩිජිටල් අලෙවිකරණය ක්‍රියාත්මක එක් එක් ආකාරයන් පිළිබඳ හඳුනා ගැනීම වැදගත් වේ. ඒ අනුව අපි පහත එක් එක් ඩිජිටල් අලෙවිකරණ උපක්‍රම හරහා ගොස් ඔබේ ව්‍යාපාරය සඳහා ඒවා භාවිතා කරන්නේ කෙසේ දැයි පැහැදිලි කරන්නෙමු.

Website Marketing ‍| වෙබ් අඩවි අලෙවිකරණය

ඔබේ ව්‍යාපාරයේ, ආයතනයේ වෙබ් අඩවිය ඔබේ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ උපාය මාර්ගයේ මූලික පාදම වේ. ඔබේ ඉලක්ක ගත ගනුදෙනුකරුවන්ගෙන් බොහෝ දෙනෙක් ඔබේ වෙළඳ නාමය පිළිබඳ හැඟීමක් මුලින් ම ලබා ගන්නේ මෙහිදීය, ඒ ඔස්සේ ඔවුන් ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් බවට පරිවර්තනය වේ. එබැවින් ඩිජිටල් අලෙවිකරණයේ දී ඔබේ වෙබ් අඩවිය ඉටු කරන භූමිකාව කුමක් ද යන්න විමසා බලමු.

ඩිජිටල් අලෙවිකරණයේ පරමාර්ථය වන්නේ ඔබ ඉලක්ක ගත ප්‍රේක්ෂකයින්  ආකර්ෂණය කර ගැනීම, අවශ්‍ය පණිවිඩය සන්නිවේදනය කිරීම  සහ පෙලඹීම සිදු කිරීමයි. මෙය සිදු කිරීම සඳහා ඔබ භාවිතා කරන බොහෝ උපක්‍රම අවසානයේ ඔබේ ඉලක්ක ගත ගනුදෙනුකරුවන්ට වැඩි විස්තර ලබා ගැනීමට හෝ මිල දී ගැනීමක් කිරීමට ඔබේ වෙබ් අඩවිය වෙත පිවිසීම සිදුවේ.

ඔබේ ඉලක්ක වෙළඳපල තුළ පාරිභෝගිකයින් සමඟ හොඳ හැඟීමක් ඇති කර ගැනීමට ඔබේ වෙබ් අඩවිය සමහර විට ඔබේ වෙළඳ නාමයට ඇති එකම අවස්ථාවයි. මෙම හේතුව නිසා, ඔබේ වෙබ් අඩවියේ සැකැස්ම මෙන්ම ඔබේ වෙබ් අඩවි සැලසුම තුළ ඔබ භාවිතා කරන වර්ණ හා ග්‍රැෆික්ස් කෙරෙහි අවධානය යොමු කළ යුතුය. ඇත්ත වශයෙන්ම අන්තර්ගතය හෝ එහි සැකසුම ආකර්ශනීය නොවන බව හැඟී යන්නේ නම් පාරිභෝගිකයා එවැනි වෙබ් අඩවියක් සමඟ සම්බන්ධ නොවනු ඇත.

කෙසේ වෙතත්, ඔබේ වෙබ් අඩවියේ පෙනුම පමණක් වැදගත් නොවේ. ඔබේ වෙබ් අඩවිය ඔබගේ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ව්‍යාපාර බොහොමයක කේන්ද්‍රස්ථානය වන බැවින්, එහි අන්තර්ගතය සැලසුම් කර ප්‍රශස්තලෙස  කර තිබීම වැදගත්ය. මෙයින් අදහස් කරන්නේ පාරිභෝගිකයින් විසින් ගත යුතු ඊළඟ පියවර සඳහා පැහැදිලි මග පෙන්වීමක් සහිතව සැරිසැරීමට සහ කියවීමට පහසු වෙබ් අඩවියක් නිර්මාණය කිරීමයි. ජංගම දුරකථන ඔස්සේ යෙමුවන පරිශීලකයින්ගේ අත්දැකීම් වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා ජංගම උපාංග සඳහා ප්‍රශස්තිකරණය කළ වෙබ් අඩවියක් නිර්මාණය කිරීම ද මෙයින් අදහස් කෙරේ.

Search Engine Optimization‍ | සෙවුම් යන්ත්‍ර ප්‍රශස්තකරණය

මෑතක දී කරන ලද පර්යේෂණ අධ්‍යයනයකින් හෙළි වූයේ පාරිභෝගිකයින්ගෙන් 71% ක් Google වැනි සෙවුම් යන්ත්‍ර හරහා තම මිලදී ගැනීම් පිළිබඳ සොයා බලන බ වයි. මෙහි දී Google Search Engine එක තුළ ඇතුළත් කල වචනයට අදාළ තොරතුරු ඇතුළත් වෙබ් අඩවි නාමාවලියක් පෙන්වනු ලබයි. එම නාමාවලිය තුළ ඔබගේ ව්‍යාපාරයේ වෙබ් අඩවිය පෙන්වීමට නම් ඔබගේ වෙබ් අඩවිය Search Engine Optimization කළ යුතුය. ඩිජිටල් යුගයේ පාරිභෝගිකයින් වෙත ළඟා වීමට අවශ්‍ය නම් ඩිජිටල් අලෙවිකරණය ක්‍රියාත්මක වන ආකාරය තුළ Search Engine Optimization හෙවත් (CEO) සෙවුම් යන්ත්‍ර ප්‍රශස්තකරණය විශාල කාර්යභාරයක් ඉටු  කරයි .

Search Engine Optimization යනු ඔබේ වෙබ් අඩවියේ අන්තර්ගතය (Optimization) ප්‍රශස්ති කරණය කිරීමේ ක්‍රියාවලිය වන අතර එමගින් එය සෙවුම් යන්ත්‍ර වෙත ආකර්ෂණය වේ. ඔබේ ඉලක්කය විය යුත්තේ වෙළඳපළ තුළ දෘශ්‍යතාව වැඩි කිරීම සඳහා සෙවුම් යන්ත්‍ර results  පිටුවේ ඉහළ ස්ථානයක් ලබා ගැනීමයි. එයින් වැඩි පිරිසක් ඔබේ වෙබ් අඩවිය වෙත ගෙන්වා ගැනීමට සමත් වනු ඇත.

Search Engine Optimization ඔබේ වෙබ් අඩවියට වැඩි තදබදයක් ගෙන එනවා පමණක් නොව, ඔබ උසස් තත්වයේ විශ්වසනීය සේවාවක් සපයන ජනප්‍රිය සන්නාමයක් හිමි බවට ද ප්‍රකට කරනු ලබයි. ඩිජිටල් අලෙවිකරණයේ පරමාර්ථය වන්නේ ඔබේ නිෂ්පාදන හෝ සේවාවන් සඳහා සුදුසු අය ආකර්ෂණය කර ගැනීමයි. ඒ සඳහා SEO වැදගත් කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. ඔබේ වෙබ් අඩවියේ අන්තර්ගතය තුළ ඇතැම් මූල පද සහ මාතෘකා අවධාරණය කිරීමෙන්, ඔබේ නිෂ්පාදන හෝ සේවාවන් ගැන වැඩි උනන්දුවක් දක්වන පාරිභෝගිකයින් වෙත ළඟා වීමට Search Engine Optimization කළ හැකිය.

Social Media Marketing | සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණය‍

සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණය යනු ඔබේ අන්තර්ගතය ප්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest වැනි සමාජ මාධ්‍ය නාලිකා වල ඔබේ ඉලක්ක ගත පාරිභෝගිකයින් සමඟ සම්බන්ධ වීමයි. මෙම උපක්‍රමය ව්‍යාපාර යන්ට වෙළඳ නාම පිළිබඳ දැනුවත් භාවය වැඩි කිරීමට, වැඩි පිරිසක් අතරට ගෙන යාමට සහ ගනුදෙනුකරුවන්ගේ සහභාගීත්වය වැඩි දියුණු කිරීමට උපකාරී වේ.

අද බොහෝ වෙළඳ නාමයන් ඔවුන්ගේ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ව්‍යාපාරවලට සහය දැක්වීමට සහ ඔවුන්ගේ වෙබ් අඩවියට වැඩි තදබදයක් ඇති කිරීමට හෙවත් වැඩි පිරිසක් ගෙන්වා ගැනීමට සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණය භාවිතා කරයි.

සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණයේ විශාලතම ප්‍රතිලාභය වන්නේ ව්‍යාපාරවලට අන්තර්ජාලය හරහා පුළුල් ප්‍රේක්ෂක සංඛ්‍යාවක් ළඟා කර ගැනීමට වීමට ඉඩ දීමයි. උදාහරණයක් ලෙස ශ්‍රී ලංකාවේ Facebook පරිශීලකයින් ලක්ෂ 65 කට වඩා වැඩි පිරිසක් සිටින අතර ඔබ ඔබේ ව්‍යාපාරය මෙම පාරිභෝගික පිරිස අතරට ගෙන යන්නට උත්සහ නො කරන්නේ නම් ලංකාවේ ජයග්‍රහණයෙන් 30% කට වඩා වැඩි පිරිසකට ඔබේ ව්‍යාපාරය පිළිබඳ දැනුවත් කරන්නට හැකි ඒ සුවිශේෂිත අවස්ථාව ඔබට අහිමි වනු ඇත.

PPC Advertising

ඔබේ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ උපායමාර්ගයේ පරමාර්ථය වනුයේ හැකි තරම් පාරිභෝගික පිරිසක් ඔබගේ වෙබ් අඩවියට ගෙන්වා ගැනීමයි. Search Engine Optimization මගින් සාමාන්‍ය පරිදි සෙවුම් යන්ත්‍ර results පිටුවේ ඉහලින්ම පෙන්වා ගැනීම සඳහා ටික කාලයක් ගතවනු ඇත එමෙන්ම එම ව්‍යාපාරයට අදාළ තරඟ කාරි ආයතන ද සිටිය හැක මේ නිසා විකල්පයක් ලෙස භාවිතා කල හැකි තවත් ඩිජිටල් අලෙවිකරණ උපායමාර්ගයක් ලෙස pay-per-click හෙවත් (PPC) මගින් අදාළ සෙවුම් පද සඳහා ඔබේ වෙබ් අඩවිය සෙවුම් යන්ත්‍ර results පිටුවේ ඉහළින්ම තැබීමට සමත් වේ. මෙය දැන්වීමක් ලෙස results පිටුවේ ඉහලින්ම පෙන්වයි. ගූගල් දැන්වීම් යනු වඩාත් ජනප්‍රිය හා ඵලදායි (PPC)  දැන්වීම් වලින් එකකි. එමගින් පාරිභෝගිකයා එම වෙබ් පිටුවට ප්‍රවේශ වීමේ වැඩි සම්භාවිතාවක් ලබාගැනීමට හැකියාව සැලසේ.

Email Marketing | විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය

විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය යනු ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ක්‍රියාවලියේ තවත් එක් වැදගත් අංගයකි. ව්‍යාපාරික ආයතන ඔවුන්ගේ ඉලක්ක ගත ප්‍රේක්ෂක පාරිභෝගිකයින් සමඟ සන්නිවේදනය කිරීම සඳහා භාවිතාවන ක්‍රමවේදයකි. වෙළඳ සන්නාමය පිළිබඳ දැනුවත් කිරීම, භාණ්ඩ හා සේවා විස්තර, විශේෂ වට්ටම් දීමනා ආදිය ප්‍රවර්ධනය සඳහා භාවිතා වේ.

ඔබේ අලෙවිකරණ ඊමේල් වල අන්තර්ගතය ඔබේ ප්‍රචාරණ අරමුණු මත රඳා පැවතිය යුතුය. ඔබේ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ව්‍යාපාර සඳහා සහය දැක්වීම සඳහා ඔබට කළ හැකි විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණ අන්තර්ගතයන් සඳහා උදාහරණ කිහිපයක් දැක්විය හැක

  • නව පරිශීලකයින් විද්‍යුත් තැපැල් ලැයිස්තුවට ඇතුළත් වූ පසු ඔබගේ ව්‍යාපාර තුලින් ඔවුන් දැකීමට බලාපොරොත්තු වන දේ විද්‍යුත් ලිපියකින් යැවිය යුතුය.
  • ඉදිරියට එන විකුණුම් සහ වට්ටම් පිළිබඳ ප්‍රවර්ධන අන්තර්ගතයන් පාරිභෝගිකයාගේ ලිපිනය වෙත කෙලින්ම ලබා දෙන්න.
  • ඔබේ ව්‍යාපාරයෙන් නවතම අන්තර්ගතයන් සහ සමාගම් යාවත්කාලීන කිරීම් පිළිබඳ තොරතුරු ලබා දීම සඳහා වරින් වර පුවත් පත්‍රිකා මගින් වරින්වර දැනුවත් කිරීම.
  • ඔබගේ වෙබ් අඩවියෙන් අන්තර්ගතය බාගත කිරීමෙන් හෝ මිලදී ගැනීමෙන් පසුව ඔවුන්ගේ උනන්දුවට ස්තුති කිරීමට සහ අමතර අදාළ අන්තර්ගත කොටස් නිර්දේශ කිරීමට ඊමේල් මගින් සහාය දැක්වීම.
  • ගනුදෙනුකරුවන් ඔවුන්ගේ හැසිරීම මත පදනම් ව උනන්දු විය හැකි අතිරේක නිෂ්පාදන හෝ අන්තර්ගතයන් පිළිබඳ ඊමේල් මගින් යෝජනා කරන්න.
  • ඊමේල් අලෙවිකරණය ප්‍රධාන වශයෙන් භාවිතා කරනුයේ නව නව පාරිභෝගික පිරිසක් නිර්මාණය සඳහා ම නොව, උනන්දුවක් දැක්වූ පිරිස පෝෂණය කිරීමට හා සිටිනා පිරිස ඉදිරියටත් පවත්වා ගෙන යාම සඳහා බව සැලකිල්ලට ගැනීම වැදගත් ය.
  • ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් රඳවා ගැනීමේ ව්‍යාපාරයේ කොටසක් ලෙස අලෙවිකරණ ඊමේල් භාවිතා කළ හැකිය.

ඉහත සඳහන් කළ වෙනත් උපක්‍රම මෙන්, විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය තනියම භාවිතා නොවේ. නිසැක වම, ඔබේ නායකත්වය සමඟ සම්බන්ධ වීමට හෝ ඊමේල් හරහා ඇතැම් විකුණුම් හෝ වට්ටම් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට ඔබට මාසික පුවත් ලිපියක් සෑදිය හැකිය. කෙසේ වෙතත්, අන්තර්ගත අලෙවිකරණය සහ සමාජ මාධ්‍ය වැනි ඔබේ වෙනත් ප්‍රචාරක උපක්‍රම සඳහා සහාය වීමට ඔබට විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය භාවිතා කළ හැකිය.

Content Marketing |අන්තර්ගත අලෙවිකරණය

Content Marketing යනු ඩිජිටල් අලෙවිකරණය ක්‍රියාත්මක වන ආකාරයෙහි වැදගත් කාර්යභාරයක් ඉටු කරන තවත් වැදගත් උපක්‍රමයකි .  ඔබේ ව්‍යාපාරය ඔබේ ඉලක්ක ගත ගනුදෙනුකරුවන් ආකර්ෂණය කර ගැනීම හා ඔවුන් සම්බන්ධ කර ගැනීම අරමුණු කරගත් ඇතැම් අන්තර්ගත වත්කම් (Content) නිර්මාණය කර ප්‍රවර්ධන කිරීමයි.

වෙළඳ නාම පිළිබඳ දැනුවත් භාවය ඇති කිරීම, වෙබ් අඩවියට අලුත් පිරිසක් ගෙන්වා ගැනීම, වෙළඳ සන්නාමය ඉහළ නැංවීම හෝ ගනුදෙනුකරුවන් රඳවා ගැනීම ඇතුළු විවිධ අරමුණු සඳහා මෙම අන්තර්ගත (Content) වත්කම් නිර්මාණය කළ හැකිය.

Content Marketing ලෙස ඔබ භාවිතා කරන උපක්‍රම කුමක් වුවත්, මෙම උපක්‍රම සඳහා සහය දැක්වීම සඳහා (Content) අන්තර්ගතය නිර්මාණය කිරීමට ඔබට අවශ්‍ය වනු ඇත. මෙය ඔබගේ විද්‍යුත් තැපැල් ලැයිස්තුවට දායක වී ඇති අයෙකුට ස්තූති කරන විද්‍යුත් තැපෑලක් තරම් කෙටි හා සරල දෙයක් විය හැකිය.

නැතහොත් එය ඔබේ ඉලක්ක ගත ගනුදෙනුකරුවන් මුහුණ දෙන අභියෝගයන් ගෙන් එකක් ගැන විස්තර සපයන ඊ මෙල් පණිවිඩයක්, සවිස්තරාත්මක විස්තරයක් විය හැකිය.

ඔබේ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ව්‍යාපාර අරමුණු සඳහා සහය දැක්වීම සඳහා ඔබ විසින් නිර්මාණය කළ හැකි අන්තර්ගත අලෙවිකරණ වර්ග කිහිපයක් මෙසේ දැක්විය හැක

  • Website pages | වෙබ් අඩවි පිටු
  • Blog posts | බ්ලොග් සටහන්
  • Social media posts | සමාජ මාධ්‍ය පළ කිරීම්
  • E-books | ඊ-පොත්
  • Newspapers |ප්‍රවෘති පත්‍රිකා
  • Case Studies | සිද්ධි අධ්‍යයන
  • Testimonials | පුද්ගල ප්‍රකාශ
  • Videos | වීඩියෝ
  • Images | රූප
  • Info graphics | ආකර්ෂණීය තොරතුරු පත්‍රිකා
  • Ad Content | දැන්වීම් අන්තර්ගතය

ඔබේ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ව්‍යාපාර සඳහා සහාය වන විශිෂ්ට අන්තර්ගත (Content) වත්කම් නිර්මාණය කිරීම වඩාත් උපාය මාර්ගික ව සහ ඔබේ ප්‍රේක්ෂකයින්ගේ සිත් ඇද ගන්නා අයුරින් සිදු කිරීමට ඔබ විශේෂයෙන් වග බලා ගත යුතු ය.

SMS Marketing

ඔබේ ඩිජිටල් අලෙවි කරණයේ තවත් වැදගත් අංගයක් ලෙස SMS Marketing හැදින්විය හැක. මෙමගින් සිදු වන්නේ ඔබගේ ආයතනයේ, ව්‍යාපාරයේ නමින් කෙටි පණිවිඩයක් අදාළ පාරිභෝගිකයා වෙත යැවීමයි. බොහෝ විට මෙහිදි ඔබ ව්‍යාපාරයත් සමඟ සම්බන්ධ ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා සිහි කැඳවීම්, විශේෂ වට්ටම්, වෙනත් ප්‍රවර්ධනයන්, නව නිෂ්පාදන සහ වෙබ් අඩවියට පිවිසීම සඳහා link ආදිය යැවීම සිදු කරයි. මෙය එකවර විශාල පිරිසකට යැවීමට හැකි වීමත් ඔබගේ සන්නාමය පාරිභෝගිකයාට නැවත නැවත සිහි ගැන්වීමට හැකි වීමත් විශේෂත්වයකි.

ඩිජිටල් අලෙවි කරණයන් ක්‍රියාත්මක වන ආකාරය හා එය ඔබගේ ව්‍යාපාරයට යොදා ගන්නා ආකාරය පිළිබඳ ව යම් පැහැදිලි අවබෝධයක් මෙමගින් ඔබට ලැබෙන්නට ඇත. ඒ අනුව ඔබගේ ව්‍යාපාරයට අවශ්‍ය අලෙවි ක්‍රමවේදය කුමක් ද යන්න පිළිබඳ ව අදහසක් ලබා ගැනීම සඳහා එය ඉවහල් වනු ඇත.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *